wtorek, 22 lipca 2014

"Saved by you" - Wstęp.

Saved by you.

Autor: Chizu Chan.
Gatunek: Romans, Szkolne życie, Shoujo.
Status: Nadchodzące.

Główna bohaterka, szesnastoletnia Yumi Aizawa przeżyła niemały szok. Miesiąc przed rozpoczęciem liceum wydarzył się wypadek, w którym brała udział Yumi wraz z matką. Niestety, matka dziewczyny zginęła na miejscu, a ona sama ocalała cudem. Przez to, że z jej ojcem nie ma kontaktu, nastoletnia dziewczyna zmuszona jest opuścić miasto, by móc zamieszkać z dziadkami w Osace. Tylko przed tym musi przeleżeć kilka tygodni w szpitalu. W końcu nie wypuszczą tak nagle dziewczyny, która o mały włos nie zginęła. Psychika dziewczyny również ucierpiała na tym wszystkim. Nie mając na nic siły, z powodu braku poparcia oraz przyjaciół jest na granicach wytrzymałości. Jedna z pielęgniarek pokazała jej pewien portal. Tam Yumi zaczęła pisać z nieznajomym. Osoba ta przez cały czas ją wspierała, pomogła jej wyjść z depresji. Nastolatka wyznała nieznajomemu wszystko, co ją dręczyło. I właśnie dzięki temu odzyskała zdrowy rozsądek. Nieznajomy pomógł jej w wyjściu ze złej sytuacji. Ocalił ją.
Miesiąc po rozpoczęciu roku szkolnego Yumi opuszcza szpital. Po dotarciu do Osaki okazuje się, że wszystkie jej rzeczy zostały tutaj przewiezione podczas pobytu w szpitalu. Teraz nie musi się niczym martwić. Dziewczyna codziennie pisze z osobą poznaną na portalu. Powiadamia go o wszystkim. W końcu nadszedł czas, gdy dziewczyna musi iść do szkoły. Przez to, że Yumi jest nieśmiała ma problem z zawieraniem znajomości. W liceum każdy znalazł już swoją grupę i przez to nastolatka jest zdana sama na siebie. Wstydzi się do kogokolwiek zagadywać. Codziennie sama, bez kolegów, zdana na siebie. Jej jedynym znajomym jest chłopak poznany w sieci. Po tygodniu nauki dziewczynę spotyka coś naprawdę miłego, ale co to będzie? Dowiecie się dopiero w pierwszym rozdziale!


Saved by you, już wkrótce.

15 komentarzy :

  1. Czekam na następny rozdział ! kiedy mogę spodziewać się następnego rozdziału? wczoraj zaczęłam czytać twoje pierwsze opowiadanie. Świetnie piszesz :) dziękuje że podałaś mi linka wczoraj na zapytaj.onet.pl /pudziaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :D
      Rozdział powinien pojawić się w tym tygodniu.

      Usuń
  2. Bardzo dobry wstęp. Ja bym jednak trochę więcej opisała. Ale jest OK. Nie mam się do czego przyczepić. Dobrze piszesz, a ten wstęp zaprasza do czytania twojego bloga. Wygląd jest dobry, tylko mnie okularnicy trochę źle się czyta . Tylko mnie :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie piszesz, spodobalo mi sie to opowiadanie, napisałabym troche więcej, kiedy kolejny rozdział? ♥ 3maj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie za bardzo jest co oceniać ^,^" To jest dopiero opis, wstęp do całej akcji, a nie prolog, czy rozdział. Ale widać, że czujesz się dobrze w pisaniu =D Pomysł ciekawy nie powiem =D Nie spotkałam się z tak dobrze przemyślanym opowiadaniem ^,^ W sprawie interpunkcji i tym podobnych sprawach, nie wypowiadam się, ale dam sb palec uciąć, że jest dobrze =D No cóż więcej powiedzieć? Styl na pewno masz wyrobiony i ciekawy, bo troszkę się go wyłania z opisu ^,^ No ale większość rozstrzygnie się w rozdziale 1 =)
    Życzę weny, weny i weny ^,^
    Pozdrawiam : Lis Kunegunda :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pierwszy rozdział. Nie mogę się doczekać, bo sam wstęp wciągną mnie na tyle, że poczytałabym dalej:)
    dobrze, że jak niektóre osoby nie piszesz nudno i w twoich opowiadaniach cały czas toczy się akcja. masz świetny wygląd bloga i cudowny charakter pisania. co tu dużo mówić- dołączam do obserwatorów i wyczekuję pierwszego rozdziału.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zaciekawiłaś tym wstępem. Szkoda z tym wypadkiem :(( Czekam na następny rozdział. Obserwuje

    chcebyckopciuszkiem.blogspot.com zapraszam odwdzięczam się za kazdy kom odnoszacy sie do posta!

    OdpowiedzUsuń
  7. początek zapowiada się naprawdę dobrze! czyta się miło i płynnie, aa to ważne żeby nie znudzić, a zachęcić czytelnika o proszę i Ci się udało! :D czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm. zaczyna sie ciekawie, a nie nudną treścią, wiec za to duży plus. Masz fajny styl pisania, łatwy i prosty do zrozumienia. Jedynym minusem jest to, że temat popularny. Jest tysiące opowiadań opowiadających o tym samym. jednak ma w sobie coś wyjątkowego , bo w sumie takie zwykłe to to nie jest. W sumie każde opowiadanie jest wyjątkowe ;) Powracając do tematu, to dopiero prolog, wiec liczę na to ze poprowadzisz to we własny swój sposób, i będzie zarąbiście :D obserwuje i czekam na więcej
    http://jestemzoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholera dawaj szybko ten rozdział ! Nowe opowiadanie, a ja nic o tym nie wiem... ech nie dobrze :(
    Jak bedzie rozdział możesz mnie poinformować w zakładce spam na moim blogu?
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu ale mam wrażenie, że spotka tego ziomka w szkole ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie lubię kiedy wszystko jest "podane na tacy", wolałabym jakiś tajemniczy prolog, a potem kilka rozdziałów, które opisują to, co jest w wstępie, ale cóż będę musiała przeżyć.
    Nie jestem wielką fanką opowiadań dziejących się w Japonii/Chinach, bo się w tym wszystkim gubię, ale mam zamiar zacząć oglądać anime, więc może coś się ruszy.
    Ogólnie wstęp, poza tym, co napisałam, mi się podoba. Pomysł z wypadkiem można naprawdę fajnie rozwinąć, więc życzę weny i pomysłów. Twój styl pisania jest przyjemny, błędów nie zauważyłam za co masz u mnie duży plus. A ja w przeciwieństwie do niektórych wyżej myślę, że nie spotka tak od razu nieznajomego. Może ten nieznajomy będzie jej sekretnie pomagał, a dopiero dużo później się ujawni czy coś takiego?
    Yumi - fajne imię :) A wygląd bloga jest cudowne.
    Czekam na rozdział pierwszy.
    Pozdrawiam,
    Delivree
    Zapraszam do mnie
    http://zagubiona-w-labiryncie-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko podane na tacy? Nie, nie, nie! ;D
      Te informacje to taki mus, o którym musiałam powiadomić na samym początku.
      I Ty, i anonimowy komentator powyżej dobrze dążycie XD
      Dziękuję ^^

      Usuń
  12. Genialny wstęp :D
    Coś mi mówi, że ten nieznajomy z sieci to bd jej nauczyciel, a może ty coś o tym wspominałaś? Chyba, że to mi się uroiło xD :p

    Czekam z niecierpliwością na to opowiadanie :]
    Ps. Znów tępa JA, nie wiem co to shoujo, wyjaśnisz, proszę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mojemu jest to gatunek bardziej skierowany dla dziewczyn. Miłość, zakochanie, komplikacje i takie bzdety xD
      Shojo głównie mają szczęśliwe zakończenia i opierają się na uczuciach bohaterki.
      Tak jest według mnie xd

      Usuń

Obserwatorzy

Hope Land of Grafic