niedziela, 20 lipca 2014

Ogłoszenie!

Takie małe info dla Was.

1. Rozdziały nie będą pojawiały się aż tak często. Głównym powodem jest niezbyt duża ilość czasu, a także chęć poprawienia jakości tekstów. Ogółem jestem leniem, no i nie chciało mi się zbytnio sprawdzać zawartości aż tak dokładnie, aby wyłapać większość błędów (a do tego to ja mam talent). Teraz mam zamiar to zmienić oraz postarać się, aby tworzyć coś jeszcze lepszego. ^^
2. "Eien ni anata to" nie było do końca tym, co zamierzałam napisać. Owszem, część wątków pokrywała się z tą "oryginalną" historią, ale chcąc coś sprawdzić zaczęłam mieszać i dodawać nowych bohaterów, całkowicie zmieniając przebieg akcji. W moim pierwotnym pomyśle w ogóle nie pojawiła się postać Saita, a także prawie wszystkie wydarzenia wyglądały zupełnie inaczej. W niedalekiej przyszłości mam zamiar dodać tutaj ten "prawdziwy" Eien ni.
3. Obecne opko, "Saved by you" jeszcze troszkę potrwa. Wiem, że mam czytelniczki yaoistki, więc już niedługo dodam wstęp do nowego tytułu, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu.

Plus jest taki, że się rozchorowałam i może nie będę musiała iść do szkoły przez najbliższe kilka dni. Dlatego od razu zabieram się za nadrobienie zaległości! :>


~Chizu Chan.

4 komentarze :

  1. Mam nadzieję, że póki są wakacje, bedziesz często wrzucać nowe rozdziały :]
    No i jestem bardzo ciekawa tego opowiadania hetero! :D
    Dawaj je jak najszybciej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w następnym tygodniu już zacząć pisać. :P
      Teraz mam plan zacząć przywiązywać większą uwagę do szczegółów oraz nie śpieszyć się zbytnio z rozwijaniem się zdarzeń. Także można przyjąć, że opowiadanie to może mieć trochę rozdziałów. :D

      Usuń
    2. W następnym? :O
      Czemu nie w tym? :C

      Co do długości to się cieszę, że bd dłuższe, bo tak lepiej się zżyję z bohaterami :]

      Usuń
    3. Aarhg, powaliły mi się daty.
      W tym tygodniu, w tym. XD
      W ciągu kilku najbliższych dni powinien pojawić się wstęp. W końcu muszę jakoś wprowadzić do fabuły. :D
      Dopiero później rozdziały.

      Usuń

Obserwatorzy

Hope Land of Grafic