środa, 28 maja 2014

Wstęp + Bohaterowie.

Eien ni anata to.



To cholernie kłopotliwe - kochać kogoś, jednak nie móc mu tego wyznać. Jeszcze lepiej, gdy ta osoba jest Twoim najlepszym przyjacielem, nieprawdaż? Dodatkowo, nagle dowiadujesz się o pewnej rzeczy, o której nigdy byś nie chciał się dowiedzieć. Ta rzecz całkowicie odmienia nasze życie, sprawia, że się poddajemy, wszystkiego mamy dość. Jak temu zaradzić? Czy ktoś ma jakąś propozycje...?




Bohaterowie.






IMIĘ I NAZWISKO: Ritsu Honomiya.
WIEK: 17 lat.
OPIS POSTACI: Z pozoru cichy, skryty chłopak, który zwykł wytwarzać wokół siebie tajemniczą, a zarazem przyciągającą aurę. Od dziecka non stop się przeprowadzał z powodu pracy rodziców. W wieku 15 lat wprowadził się do Osaki i do tej pory tam mieszka. Myśląc, że szybko się wyprowadzi, starał się nie wyróżniać i żyć w cieniu, jednak jego plany zmienił pewien chłopak, nieustannie starający się do niego zbliżyć.






IMIĘ I NAZWISKO: Satoshi Nakao.
WIEK: 18 lat.
OPIS POSTACI: Towarzyski oraz pełen energii chłopak, który zawsze chętny jest zawierać nowe znajomości. Szybko zaprzyjaźnił się z Ritsu, kiedy ten się wprowadził. Można powiedzieć, że Satoshi jest trochę zaborczy, a nawet bywa zazdrosny o byle co. 




46 komentarzy :

  1. Już nie mogę się doczekać!
    Ciekawy wstęp
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie. Na pewno będę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :D

    weird-world-of-blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam, ten pierwszy chłopak ma fajne włosy :))
    Pozdrawiam xx
    http://harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie pisane 'oczami' Ritsu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze muszę dokładnie przemyśleć, ponieważ pewne zdarzenia nie będą sprzyjały opisywaniu zdarzeń oczami głównego bohatera.

      Usuń
    2. Dobra, już takie drobnostki jak narracja ogarnęłam.
      Tak, to opowiadanie będzie pisane "oczami" Ritsu. :P

      Usuń
  9. hmm. ciekawy pomysł na przedstawienie bohaterów. wtedy wszyscy wiemy kto jest kim itp. Co do wstępu - moje klimaty, bardzo mi sie spodobało. Dobrze napisane, tajemnicze i niemal nic nie wyjaśnia - to właśnie lubie! ;)
    http://soondie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się nie palnąć jakiegoś głupiego spojleru, a to było niełatwe zadanie xd

      Usuń
  10. Moja koleżanka dzisiaj w szkole uczyła się słówek japońskich ;3 Fascynacja tymże zakątkiem świata jest coraz bardziej popularna.. ;) Czyżby yaoi? :>
    Pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Na razie jestem w trakcie pisania całej fabuły, muszę jakoś poukładać zdarzenia, żeby wszystko wyszło zrozumiale i wgl ładnie. ;d
      A mam jeszcze ten tydzień do wystawienia ocen, a muszę coś popoprawiać, w piątek jadę na obóz i tam już zacznę coś tworzyć.
      Rozdział powinien się pojawić jakoś za 2 tygodnie. Chyba że się uwinę i wyjdzie wcześniej. :P

      Usuń
  12. Co do wstępu to nie powiem... Zaintrygowałaś mnie :]

    Co do głównych bohaterów to pierwszy fajny, ale drugi mnie nie zainteresował za bardzo (pewnie przez to, że mi się nie podoba :p), No ale najważniejsze jest to jaki bd w trakcie xD

    Po trzecie to... Czytałam komentarze (i może wyjdę na głupią, ale co tam :p) nie wiem co to jest Shounen-ai, mogłabyś mi wytłumaczyć? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + czekam z niecierpliwością na 1-wszy rozdział! :]

      Usuń
    2. shounen-ai
      to łagodniejsza odmiana yaoi xd w yaoi masz zawarte watki, takie jak
      seks facetow, w shounen-ai ograniczone jest do co najwyzej dotykania sie
      xd

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Podobnie jest ze mną, ale jestem trochę zmieszana z Satoshim. :D

      Usuń
  14. czekam czekam :*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm, ładnie napisany wstęp. Przyznam szczerze, że zazwyczaj "staram się" "nie" czytać yaoi, a jednak... Może, może się skuszę. Nie wiem. Masz naprawdę przyjemny styl pisania.
    Szablon jest cudny!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://dziecko-nadziei.blogspot.com/
    Idril

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się bardzo podoba, wstęp bardzo ciekawy... Obserwuję i zapraszam:
    http://czassredniowiecza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo ciekawy wstęp! Czekam na dalszą część! Zaintrygowałaś mnie, nie powiem ;) Pozdrawiam i życzę sukcesów w pisaniu!

    http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze. Nie lubię yaoi, nie przepadam za tym gatunkiem. Jednak moim zdaniem wstęp jest bardzo dobry. Nie gustuję w tej dziedzinę ale mam nadzieje że fanom tego gatunku przypadnie to opowiadanie do gustu :)
    http://wez-olowek-i-narysuj-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się czasem zastanawiam, czy Wy to czytacie...
      Już enty raz piszę, to nie będzie yaoi, zmieniłam podejście i będę wstawiała także te "normalne" opowiadania. :3

      Usuń
  20. Zapowiada się interesująco, czekam na pierwszy rozdział. Mam za to nadzieję że jakoś mnie poinformujesz gdy się pojawi :)
    Tym czasem, zapraszam na mojego bloga: http://wampiland-i-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam zwyczaju czytać gejowskich opowiadań,ale kto wie,zrobię wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super się zapowiada. Jestem ciekawa dalszych losów bohaterów. Tylko mam pytanie, dlaczego nie występuje więcej bohaterów? Jednak będę wpadać i czytać ponieważ zapowiada się świetnie. Zapraszam http://momentforme233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, występuje ich więcej, po prostu na sam początek wstawiłam tych "głównych", oczywiście w początkowych rozdziałach dojdzie jeszcze jeden, którego dodam zdjęcie wraz z opisem postaci. :D Pomijając tę trójkę, będzie jeszcze kilku, a nawet więcej niż kilku. ;D

      Usuń
  24. Zapowiada się ciekawie. Czekam na 1 rozdział. ;)
    http://mrssuperstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdział przecudowny :* W sumie spis bohaterów.xd Ciekawy dobór, widzę miłość do Anime i Japonii. Ciekawie się zapowiada.
    Szablon :* Uwielbiam go od dawna, dowód jest taki, że miałam go kiedyś na swoim blogu, ale zlikwidowałam, bo nie pasował mi do tematyki..Nie pamiętam dokładnie szabloniarni..Zaczarowane Szablony?
    Życzę weny, czytelników, obserwatorów i komeddatorów :P
    ________________________
    Zapraszam do mnie :* ^.^
    http://cordragon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Tylko Yaoi czy Yuri też?

      Usuń
    2. Owszem, z Zaczarowanych :D
      Dziękuję. ^^

      Usuń
    3. Z początku planowałam jedynie yaoi, jednak teraz postanowiłam to zmienić i pisać również te "normalnie" opowiadania, czyli chłopak + dziewczyna. Pomysł na yuri mam również, ale nie wiem kiedy wezmę się za jego realizację. ;D

      Usuń
  26. Chodź nie przepadam za Yaoi, to bohaterowie bardzo przypadli mi do gustu ;) Śliczny desting! A cytat na nagłówku (?) cudowny!
    Zapraszam na najnowszy post! Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. qrwa ile razy można pisać, że to nie yaoi -.-

      Usuń
  27. Ooo masz cudownego bloga <3 I ten szablon, po prostu genialny :3 Obserwuję i jeszcze dziś wieczorem wszystko zacznę czytać. Dzięki też za komentarz na moim blogu. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej,
    podoba mi się początek tego opowiadania, Satoshi taki zaborczy...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Hope Land of Grafic